Laan van Langerhuize 1
1186 DS Amstelveen
020 656 7890

KPMG

Wij helpen organisaties bij het ontwikkelen van een klantbedieningsstrategie en een onderscheidende klantbeleving gericht op de gewenste financiële en operationele resultaten. Dat doen we op de volgende vraagstukken: Verbeteren van klantstrategie, Verrijken van de merkstrategie, Realiseren van een gedifferentieerde klantervaring, Creëren van een optimale Marketing, Sales en Customer Service functie, Verbeteren van klantinzichten met data en analyses en Kiezen en inzetten van het juiste CRM-systeem.

Alle artikelen van KPMG

Mariëlle Rooswinkel is de nieuwe marcom-directeur van Aldi

Lees verder

Jaarlijkse Adformatie CMO Day ‘Rails of Progress’

Lees verder

Mira van Houwelingen (ex-Getir) aangesteld als CMO van CheapTickets

Lees verder

Ron Schneider (EY): ‘Marketing moet een feestje zijn voor het hele bedrijf’

Lees verder