Laan van Langerhuize 1
1186 DS Amstelveen
020 656 7890

KPMG

Wij helpen organisaties bij het ontwikkelen van een klantbedieningsstrategie en een onderscheidende klantbeleving gericht op de gewenste financiële en operationele resultaten. Dat doen we op de volgende vraagstukken: Verbeteren van klantstrategie, Verrijken van de merkstrategie, Realiseren van een gedifferentieerde klantervaring, Creëren van een optimale Marketing, Sales en Customer Service functie, Verbeteren van klantinzichten met data en analyses en Kiezen en inzetten van het juiste CRM-systeem.

Alle artikelen van KPMG

Hoe groter, hoe beter: bioscoopreclame heeft de hoogste impact, zo blijkt uit onderzoek

Lees verder

Henriëtte en Sanne de Jong (Anytime): ‘Dat familiegevoel heeft iedereen hier’

Lees verder

Erik Hoogenhout (CMS): ‘Alles rondom ESG is chefsache’

Lees verder

Andres Neira de Back (Center Parcs): ‘Wij hóeven niet te zeggen, stap niet in dat vliegtuig’

Lees verder