Rijksstraatweg 675
2245 CB Wassenaar
085-041 0441
Finance Factor
Behoefte aan een betrokken en deskundig executive search bureau voor de invulling van uw financiële vacatures, vast of op interim-basis? Of ambieert u als finance professional een executive positie en zoekt u iemand die u persoonlijk ondersteunt, adviseert en coacht? Als executive recruiters vinden we niet alleen de juiste kandidaat voor uw organisatie, maar wij blijven onze opdrachtgever en kandidaat volgen. We blijven verbonden. En we versterken onze finance professionals door permanente educatie en coaching.
FinanceFactor is een unieke en onderscheidende intermediaire organisatie voor executive finance professionals in Nederland. Net zoals artiesten een impresario inschakelen om hun zakelijke belangen en het verloop van hun carrière te behartigen, willen we bij FinanceFactor meer zijn dan een executive search bureau. Als impresario van finance professionals stellen we hun carrièrewensen en behoeften centraal. En we ondersteunen ze in hun loopbaan actief met coaching en advies over hun persoonlijke en professionele ontwikkeling.
Alle artikelen van Finance Factor
Maxeda DIY Group had de wind mee, tijdens de Covid-19 en draait ook in post-corona tijden op volle toeren.
Nieuwsgierigheid en finance, past dat wel? Het is de openingsvraag van de rondetafel met Stefaan Van Hooydonk op CFO Day. Het antwoord ligt voor de hand, zeggen de deelnemers. Het echte vraagstuk is hoe nieuwsgierigheid te integreren zonder de hoge werkdruk verder op te drijven. Zit de oplossing in kleine, “onorthodoxe” aanpassingen?
Data is het nieuwe goud, zo wil het cliché. Maar hoever staan we eigenlijk in het delven, verzamelen en combineren van die digitale grondstof? Wat hebben CFO’s hieraan? En welke uitdagingen liggen er nog op hun pad wat dit betreft? Op CFO Day kwamen een zevental financieel directeuren samen in een rondetafel om daarover te praten.
De groei van mensen centraal zetten. Parklane Insight doet het intussen al twintig jaar. Dochteronderneming TriFinance telt meer dan 800 medewerkers, en daar staan nu ook twee nieuwe merken naast: TriHD en TriTechnology. Pieter Smit, één van de vier executives bij Parklane Insight, deelt de lessen die het bedrijf heeft geleerd over de people-first approach.